Så fick Schwarzkopf Sverige ett konkurrenskraftigt flöde i sociala medier
Om Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional Sverige är ett spännande, frisörinspirerade globalt företag, med innovativa koncept och en exceptionell personlig service för sin partner, frisören. Gravel hjälper Schwarzkopf Professional Sverige att nå sin målgrupp via sociala medier, för att synas, utbilda, inspirera, informera och höras. Detta gör Gravel genom strategisk sociala medier marknadsföring, i huvudsak genom content management.
Rekommenderar du Gravel?
Jag rekommenderar absolut Gravel. Alltid tydlig kommunikation och snabba svar vid korta ledtider. Enkelt att få tag på projektledare. Flexibilitet när jag har önskat något ytterligare material.
Hur nöjd är du med Gravel och samarbetet i sin helhet?
5 av 5
Nicole EttbegerBrand Manager
Om Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional Sverige är ett spännande, frisörinspirerade globalt företag, med innovativa koncept och en exceptionell personlig service för sin partner, frisören. Gravel hjälper Schwarzkopf Professional Sverige att nå sin målgrupp via sociala medier, för att synas, utbilda, inspirera, informera och höras. Detta gör Gravel genom strategisk sociala medier marknadsföring, i huvudsak genom content management.
Rekommenderar du Gravel?
Jag rekommenderar absolut Gravel. Alltid tydlig kommunikation och snabba svar vid korta ledtider. Enkelt att få tag på projektledare. Flexibilitet när jag har önskat något ytterligare material.
Hur nöjd är du med Gravel och samarbetet i sin helhet?
5 av 5
Nicole EttbegerBrand Manager
Målsättning > strategi
MÅL: Skapa ett enhetligt och kontinuerligt uppdaterat flöde
> STRATEGI: Följa en strategisk contentplan och posta flertal inlägg och storys varje vecka
MÅL: Nå ut till frisörer och potentiella nya kunder
> STRATEGI: Använda relevanta hashtags samt sponsra inlägg mot relevanta målgrupper
MÅL: Öka engagemanget bland befintliga och nya besökare
> STRATEGI: Jobba aktivt med kampanjer och engagerande innehåll på Instagram