443706

Visningar med CPM 51 kr på 3 månader

Om Annika Gustavsson Jewellery

Annika Gustavsson heter kvinnan bakom Annika Gustavsson Jewellery. Hon smider och säljer smycken i sin butik på Gotland. Gravel anlitades för att öka varumärkeskännedomen och på sikt försäljningen i butik. Gravel tog fram nytt inspirerande bild- och videomaterial att kommunicera ut i annonser och flöde. Därefter påbörjades Gravel annonseringen där resultatet blev 443,706 exponeringar på Gotland de första 3 månaderna.

Som egen företagare har jag varken tid eller spetskompetens i allt och har fått så fin hjälp skräddarsytt efter mitt behov och budget av Gravel. Alltid med ett vänligt och hjälpsamt bemötande.

Annika GustavssonGrundare och VD på Annika Gustavsson Jewellery

Om Annika Gustavsson Jewellery

Annika Gustavsson heter kvinnan bakom Annika Gustavsson Jewellery. Hon smider och säljer smycken i sin butik på Gotland. Gravel anlitades för att öka varumärkeskännedomen och på sikt försäljningen i butik. Gravel tog fram nytt inspirerande bild- och videomaterial att kommunicera ut i annonser och flöde. Därefter påbörjades Gravel annonseringen där resultatet blev 443,706 exponeringar på Gotland de första 3 månaderna.

Som egen företagare har jag varken tid eller spetskompetens i allt och har fått så fin hjälp skräddarsytt efter mitt behov och budget av Gravel. Alltid med ett vänligt och hjälpsamt bemötande.

Annika GustavssonGrundare och VD på Annika Gustavsson Jewellery

Målsättning > strategi


MÅL: NÅ SÅ MÅNGA RELEVANTA PERSONER SOM MÖJLIGT PÅ GOTLAND

> STRATEGI: Annonser riktade till personer på Gotland med intressen inom smycken, gåvor, m.m. samt lookalikes.


MÅL: CPM om 50 kr

> STRATEGI: Optimering och A/B testing av målgrupper och av annonser med olika innehåll och format.


MÅL: Få fler att uppmärksamma varumärket

> STRATEGI: Ta fram bildmaterial anpassat efter tonalitet och säsong att använda i annonserna.


Resultat

Räckvidd:

133250ST

Visningar:

443706ST

CPM:

51KR